torsdag den 8. november 2012

Helt vildt hausefrau!

Jeg har bare været helt vildt hausfrau-agtig i dag. Og jeg takker min dejlige mormor for, at jeg har redskaberne til mine projekter. Jeg har nemlig fået hendes gamle Kenwood-maskine. Den er vist fra 70'erne eller tidligt i 80'erne og jeg tør derfor ikke smide delene i opvaskemaskinen (efter jeg så hvad den gjorde ved en gammel iskugleske jeg har fra min oldemor), men nej hvor er det dejligt alligevel. Jeg har nu hænderne fuldstændig fri til at smide diverse ingredienser ned i skålen, mens maskinen gør alt rørearbejdet for mig. I dag blev resultatet en stor portion frugtboller med hakkede hasselnødder, appelsinskal, cocktailbær og rosiner. De smager bare skønt!!! :) Og så skidt med at delene fra Kenwood-maskinen skal vaskes af i hånden, for jeg slipper stadig for det meste af opvasken, som bare ryger i min anden favoritmaskine: opvaskemaskinen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar