torsdag den 21. juni 2012

Dagens sure opstød

Jeg starter dagen i dag ud med en blanding af vrede og latter. Det usle lille menneske har efterladt en hadefuld kommentar til et andet indlæg på en anden af mine blogs. En kommentar, der røg direkte i Bloggers spam-filter... Tak Blogger! ;) Skønt at andre også kan gennemskue hendes ord. Men derfor pisser hun mig stadig af. Selvom det hun skriver mest af alt er latterligt. Eneste grund til, at jeg ikke har skrevet noget på den anden blog er vel at jeg ved at hun læser den. Og at jeg ikke gider have noget med hende at gøre. Eneste grund til, at der alligevel kom endnu et indlæg igår var, at hun havde skrevet en led kommentar til dét, der skulle have været bloggens sidste indlæg. Modsat hende, så har jeg ikke skrevet noget om hele "situationen" i den mellemliggende tid. Alligevel mener hun, at det er mig der lufter mit snavsede vasketøj offentligt. Gør alle med blogs ikke det? Er det ikke hele idéen med blogs? At man deler tanker, gode såvel som dårlige, med cyberspace? Jeg har bare lyst til at sige; så la' da vær'! Hvis ikke du bryder dig om det jeg skriver, så LA' DA VÆR' MED AT LÆSE MIN BLOG!!! Og apropro snavset tøj, så mindes jeg, at hun selv har lagt et billede af sin vasketøjskurv ind på sin blog... Tror da pokker at hun aldrig bliver færdig med at vaske tøj, når hun bruger al sin tid på at følge min blog og sende syrlige kommentarer... *griner* Hvorfor kan man ikke bare være enige om at være uenige? Jeg vil aldrig se hendes synsvinkel på hele denne historie og hun vil aldrig se min synsvinkel. Længere er den ikke. Og jeg behøver ikke læse al det lort hun skriver, lige så lidt som, at hun behøver at læse mit lort. 


Tak og farvel! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar