onsdag den 19. marts 2014

Hygge med hygge på

I dag drog vi fire generationer af kvinder i svømmehallen, da min mormor, mor, datter og jeg selv tog i Haraldslund. Det var dejligt at ikke være helt alene med prinsessen i omklædningsrummet, da min mor også kunne tage hende, så hun ikke blev alt for utilfreds. Hun klarede det super godt også denne gang, men jeg kunne da konstatere, at jeg skal ud og købe ny badedragt til hende, IGEN, da den hun har i størrelse 1 år (!!!) er ALT for lille og klemmer både den lille tykke mave og de små tykke lår...
Efter endt svømning tog vi ned på Pandekagehuset og fik lidt at spise og drikke. Det kan i hvert fald varmt anbefales, mums!
Mexicansk pandekage med nachos
 
Sandwich med kylling og bacon
 
Pandekage med frugt og is
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar