søndag den 16. december 2012

Schyyy!!!

Hentet fra www.ekstrabladet.dk

De sidste par dage har jeg opdaget en træls tendens på de forskellige danske avisers hjemmesider. Her er der nemlig den ene artikel på den anden om, hvordan vores mænd og kærester er os utro til firmajulefrokosten og andre artikler om, hvordan vi forhindrer dette. Og så er det jo, at lille jaloux jeg spørger mig selv, HVORFOR HVORFOR HVORFOR synes I, danske medier, at vi har brug for den slags overskrifter??? Jeg kan fortælle jer, at jeg på ingen (!) måde har brug for den slags overskrifter, da jeg i forvejen er fuldt ud i stand til at frembringe den slags scenarier i min hjerne uden jeres hjælp! Bare spørg Tinsoldaten!!! Og stakkels Tinsoldat, der skal berolige mig efter disse overskrifter! ;)

Det er jo ikke fordi det er nogen nyhed at både mænd og kvinder kan have svært ved at holde nallerne for sig selv når sprutten går ind, men der er heldigvis også rigtigt mange, der aldrig kunne drømme om at lave sådan noget lort, enten fordi de har oplevet på egen krop, hvordan det er, når partneren er utro, eller fordi de på andre måder har haft det tæt inde på kroppen. Og i bund og grund, så kan jeg personligt godt se, at det er spild af kræfter, at spekulere på sådan noget, da man alligevel ikke kan styre andre menneskers gøren og laden, og da specielt ikke, når man ikke er til stede. Og så kan aviserne skrive hvad de vil. Jeg tror det bedste man kan gøre er, at have en åben dialog og ikke mindst STOLE PÅ SIN PARTNER! :)

Jaloux Hausfrau over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar