fredag den 31. maj 2013

Dagens køb

I dag drog jeg på Hjallerup Marked med min svigerinde, Tinsoldatens lillesøster og hendes datter, vores dejlige niece Josephine. Og det kunne jo ligesom ikke passe bedre, at vi i tirsdags fandt ud af, at min tykke mave også gemmer på en lille pige. Derfor kunne markedsturen jo på ingen måde ende anderledes end, at jeg købte mig fattig i tøj og legetøj til prinsessen! :)
Her har vi så dagens fangst:
3 bodyer med korte ærmer
1 soldragt/heldragt
1 natdragt
2 solhatte fra WHEAT
3 stk. legetøj fra Lamaze og
1 blomsterrangle fra H&M

Jeg er specielt vild med den lyserøde body med påskriften "Hvis du synes jeg er sød, så skulle du se min mor". Sådan en fik Josephine også med hjem fra markedet! ;)

Og igår kom en veninde over med en stor pose fuld af tøj, et legetæppe og andet godt til den lille, som jeg kunne købe billigt af hende. Vi er faktisk ved at være ret godt med på beklædningsfronten efterhånden, tror jeg... :D

De fleste af tingene fra min veninde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar