mandag den 8. juli 2013

Fru Andersen

Lørdag d. 6. juli 2013 holdt jeg op med at være frøken. Og jeg skulle pludselig til at lære at skrive et nyt efternavn. Eller tre, rent faktisk... Jeg valgte nemlig, til Tinsoldatens store glæde (er du gal hvor den mand kan lyde mandschauvinistisk, når han vil det! :P), at tage både hans mellemnavn og efternavn. Samtidig fik jeg indfriet en drøm gennem mange år, nemlig at få min mormors tyske slægtsnavn "Böttcher" som mellemnavn. Så nu har jeg lige pludselig ikke kun ét efternavn, men hele tre. Jeg har nu også altid syntes, at det var mærkeligt, at jeg var den eneste i familien, der kun havde et fornavn og et efternavn, mens resten af flokken havde fornavn, mellemnavn og efternavn. Min mor, min stedfar, min bror, min mormor, min morfar, ja selv min kæreste! :D At det så betyder, at jeg alle steder nu får at vide, at mit navn er for langt og at jeg ikke kan få det hele med, det er så hvad det er... :D Heldigvis nåede blodbanken at lave deres regler om inden jeg giftede mig, så jeg slipper nu for at skulle have taget ny blodtype inden Victorias fødsel, trods de nye efternavne.

Her er lidt billeder fra dagen...


Så er jeg færdigsminket, iklædt min brudekjole og klar til at tage fra mine forældres hjem den sidste gang som frøken...

Min smukke brudebuket 

Hr. og fru
Et bedre billede af min smukke buket, kjolens udsmykning og sløret
Det gik faktisk forbløffende godt at blive gift med stor, stor højgravid mave. Men pyha, hvor var jeg bare træt efterfølgende! Nu mangler vi lige mine forældres (mor og stedfar) bryllup d. 13. juli og så er de vigtigste ting vist ved at være overstået, så vi er klar til vores prinsesses ankomst.

Ha' en god dag, allesammen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar