fredag den 20. juli 2012

Hausfrau med panikangst

Når man nu bliver en lille smule (læs: MEGET) panikangst, når Tinsoldaten meddeler, at der er fest hos en gammel kammerat. I GADEN af alle steder. Og vist også et skummelt sted (i hvert fald i mit hoved... ;) )... Ja, hvad gør man så??? Jo, man tager da en tur ud og overnatter hos forældrene! :) At det ikke helt fjerner panikken er jo så en anden sag... Men det gav mig da gode muligheder for at få tankerne afledt, samtidig som jeg kunne hygge godt og grundig med min mor, som jeg naturligvis ikke ser helt så ofte som før jeg både havde fuldtidsarbejde og "fuldtidskæreste". Nej, jeg klager ikke. Livet handler vel om at stifte familie og komme videre. Men det ER nu skønt at blive forkælet af sin mor. Det bliver man aldrig for gammel til, hvis du spørger mig. Det var bare ærgerligt, at jeg skulle tidligt op og på arbejde i dag... :( Omvendt var det skønt, at starte dagen ud med varme rundstykker med lun leverpostej, juice, kaffe og blødkogte æg... Ikke ligefrem noget jeg selv står og laver inden jeg skal på arbejde... ;) Og madpakken bestod af resterne fra gårsdagens middag (frikadeller med stuvet makaroni) og pepsi max. Så bliver det ikke meget bedre!
Og Tinsoldaten sendte billeder af sin mad (jeg elsker madbilleder!), godnatbeskeder og skrev pænt, da han kom hjem fra byen. Så selvom han driller mig konstant med mine dårlige nerver (fordi jeg er bange for, at der sker ham noget når han er ude og party med gutterne), så er han nu også sød og tage sig af mig! :)




Yesterday I went and visited my parents and slept over there. The reason? My boyfriend got invited to a birthday party at and old friends, and I wasn't invited. Besides I had to get up early and go to work, not the best time to go out partying and drinking all night long. And despite my panic I actually think my boyfriend should go out without me now and then. Just not too often! ;) And I enjoyed myself very much too, being spoiled by my mother, who made me breakfast and made my lunch for work too. And my boyfriend? Had a nice time. Sent me texts with pictures of his food (loooove food pics), sent me a goodnight-text and wrote me, when he got home from the party (safely I might add! ;) )


So... Neurotic over-and-out! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar