onsdag den 11. juli 2012

Skruk?


Min niece Josephine, snart 6 måneder gammel
Min mand, Tinsoldaten, siger jeg er skruk. Han siger det nærmest som om det er et skældsord. Men han siger det kun for at drille. For spørger du mig, så er han mindst ligeså skruk selv. I hvert fald når han er sammen med vores niece Josephine. Og se lige på hende! Hun er da også bare det skønneste! ;) Langt det meste af tiden er hun en glad lille pige, der har let til smil. Lige for tiden er hun dog mere morsyg og græder mere. Men det bette pus har også fået sig en ordentlig omgang maveonde med en rød hale til følge. Og så svider det jo voldsomt, når der atter er gevinst i den tynde afdeling... :(

Men tilbage til det med at være skruk. Hvad er det egentlig for en størrelse? I følge wikipedia og Google er det noget høns bliver, når de er vilde efter at ligge på æg. Men sidst jeg tjekkede var jeg da ikke en høne... Og det dér med at ligge på æg lyder da frygteligt kedsommeligt (med mindre det inkluderer et frit abonnement til alle filmkanalerne og en blød rede at ligge i... ;) ) og tror da også jeg ville få både liggesår og generelt frygtelig ondt i hele kadaveret...

Men hvis det bare skal betyde, at jeg gerne vil have min egen lille prinsesse eller prins, så ja, så er jeg nok lidt skruk. Men det er Tinsoldaten også. For når jeg ser ham sammen med Josephine, så har jeg svært ved at forestille mig, at han ikke også vil smelte over hans egne prinser og prinsesser. Og vi har efterhånden begge en alder, hvor det er naturligt, at man stifter familie. Det er i hvert fald min mening. Og selvom det ikke bliver en dans på roser, så er jeg sikker på, at vi nok skal klare det.

And for my international readers (I have seen, that there has been over 30 hits on my blog from Russia and the US, who I would like to address):

This is a picture of my almost 6 month old niece, Josephine. She is just the most adorable, happy little girl. Always smiling. But lately she has been a bit sick with stomachaches and diarrhea, which has resulted in a rash. And of course it stings whenever she has a dirty diaper. My love for my nice has resulted in my boyfriend teasing me, calling me a broody hen. I, on the other hand, just thinks it is natural for an almost-thirty year old woman in a relationship to want children of her own. I am sure my boyfriend will melt over his own children too, as he has with his sisters daughter, Josephine. I won't be a bed of roses, but we will manage! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar