torsdag den 5. juli 2012

Hygge i haven i det dejlige solskin


I dag var der så indflytningssyn til huset, selvom kloge hoveder på kontoret godt nok havde glemt det. Må nok indrømme, at jeg var en lille smule små-gnaven over, at have haft vækkeuret til at ringe på min eneste fridag denne uge, når de først dukkede op kl. 12 og kun fordi jeg ringede til varmemesterkontoret og beklagede mig. Men synet gik fint, og heldigvis var dagen da ikke helt spildt, da jeg også havde inviteret min dejlige mor på formiddagskaffe. Bagefter blev det også lige til en tur ned til kridtgraven og så ud for at handle. Eftermiddagen blev afsluttet med hygge i solen i baghaven. Det er jo med at nyde det gode vejr mens vi har det. Erfaring viser jo, at den danske sommer er lunefuld... ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar