torsdag den 2. august 2012

Et forsøg på at kurere... ALT!




I dag var jeg i Fårup Sommerland med en god veninde. En årligt tilbagevendende begivenhed. Vi gik i barndommen igen og lod os slå gule, blå og sorte i diverse rutchebaner og lignende forlystelser. Undervejs var vi også nogle gange i souvenirshoppene og glo på alle mulige ting mellem himmel og jord med det til fælles, at der i princippet ikke var noget vi som sådan ikke kunne leve uden. Til sidst faldt jeg dog over en "Road Runner" (på dansk: "Hjulben") til min niece, da det var årets 4D film i biografen deroppe. Og til mig selv faldt jeg for armbåndene på billedet. De skulle i følge skiltene kunne kurere lidt af hvert. Og bedst af alt; det kostede kun 30 kr. pr. stk. MEEEEEGET billigere end at gå til psykolog! ;) Nå, men de skulle altså fjerne stress, gøre mig tålmodig (yeah, right! ;) ), styrke kærligheden, virke afslappende og styrke parforholdet. Som sælgeren i kassen sagde, så ville jeg, hvis det virkede blive den perfekte kæreste. Og virker det ikke, så er de da i det mindste rigtigt pæne at have på! :P

Today I went to the amusement park, Fårup Sommerland with a friend of mine. We do this every year, just the two of us. We buy a bus pass, go to the amusement park and become like children again. We rode the different rides until our bodies were sore and then we went to the 4D cinema and saw "Road Runner and Wile E. Coyote". Later we went and bought a Road Runner toy for my niece and the bracelets above for myself. They were supposed to help with all sorts of things like stress, relaxation and strengthen my love life and relationship... Well, guess we'll see how effective they are. But like the girl in the souvenir shop said: "If they work, you'll be the perfect girlfriend!" Guess my boyfriend would like that... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar