torsdag den 16. august 2012

Hvor blev sommerferien af

Så er ferien ved at være ovre... På mandag starter arbejdet igen med fire dages møder. Tre af dem i København og den del glæder jeg nok mest af alt til... Jeg skal denne gang overnatte to gange derovre og jeg glæder mig til at lege turist i den fritid, der er mellem møderne. Og jeg glæder mig til at komme til at savne min Tinsoldat. For selvom jeg hader at indrømme det, så tror jeg den her "mig-tid" hver for sig er meget sund og at det i det hele taget er sundt for forholdet at savne hinanden lidt en gang i mellem. Vi nærmer os nu snart 11 måneders mærket af forhåbentlig mange i vores forhold (ja, det lyder ikke af så meget, men det er alligevel lidt stort for os... :) )

Ferien er blevet brugt på at gøre haven lidt i stand ("lidt", da der stadig er langt igen, men afgrøderne fra forældrenes have, samt de knap 700 kr., der blev lagt i Plantorama og Bauhaus har da hjulpet på det!).

Vi har haft besøg af en af Tinsoldatens venner fra eksotiske Vejle og i den forbindelse skamløst misbrugt ham og hans bil til at handle stort ind i Bilka, Ikea, Bauhaus, Silvan m.m.

Vi har været på tre forskellige museer, (jeg har) soppet ved stranden i Sæby og spist på Jensens Fiskerestaurant på Sæby havn.

Vi har (når ferien er slut) været til min mors fødselsdagsfest hele to gange. Første gang til en kop formiddagskaffe på selve dagen, anden gang bliver på lørdag, hvor vi skal fejre hende rigtigt. Jeg er et meget heldigt menneske, at jeg har denne stærke, ukuelige og grænseløst kærlige menneske i mit liv.

Jeg har været i biografen to gange i sommerferien. Den ene gang gik jeg alene ind og så den nye Spiderman-film. Jeg kan varmt anbefale filmen og hyggede mig rigtig meget i mit eget selskab, det er vist ikke sidste gang jeg skal ind se film alene... ;) Anden gang var igår, hvor jeg var inde og se Madagascar 3 i 3D sammen med en veninde. Endnu en film, der kan anbefales. Bagefter prøvede vi noget Bubble Tea, et anderledes koncept med iste med tapiokakugler i. Det smagte nu ganske okay. Så var vi ude og spise og endte med en drink inden vi gik hver til sit. Super hyggeligt! :) Næste gang må det blive "Magic Mike", en vaskeægte "Girls Night Out"-film...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar