onsdag den 24. april 2013

Bare lidt Hausfrau-huslig

Man kan vist roligt konstatere, at jeg begynder at blive ret huslig af ren og skær kedsomhed over at gå hjemme... Således bagte jeg mandag en gulerodskage til Tinsoldaten og tirsdag to franskbrød med birkes i anledning af, at min gode kollega og søde veninde Michelle kom på besøg med sin dejlige søn Oliver. Hun havde været på lagerudsalg for mig og købt en ammepude MED FÅR!!! (Ja, folk, der kender mig ved, at jeg holder virkelig meget af figurer og tegneseriebilleder af de uldne små kræ!). Derudover gav hun og manden os en lækker madras til tremmesengen (selvom sengen dog ikke er i hus endnu). 
Hjemmebagt franskbrød med birkes

Hjemmebagt gulerodskage med waldnødder
I dag var en anden god kollega, Carina, på besøg, og vi bagte pandekager, sang SingStar og spiste en utrolig dyr, utroligt lille og utrolig lidt jordbæragtig "jordbærtærte", som Carina havde købt hos bageren på vej ned til mig...
Ja, det hedder en "jordbær"tærte, men der er i virkeligheden mere creme end jordbær i kagen... Og så kostede den den nette sum af 69 kr. (!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar