mandag den 15. april 2013

Gravid dansemus

Jeg medgiver absolut, at det er meget tillokkende at leve mit sygemeldte, gravide liv i en onepiece joggingdragt. Det er da klart det mest behagelige, specielt de dage, hvor energiniveauet ikke er så højt og sofaen springer på ryggen af en. Men jeg har opdaget, at det i den sidste ende ikke altid er det, der i det lange løb er det mest behagelige. Min erfaring er i hvert fald, at det nogle gange kan give mere energi og bedre selvfølelse, at dulle sig lidt op en gang i mellem.

Tanja og Amal insisterede på at få taget et billede sammen med maven... ;) 

For et par uger siden var jeg sammen med nogle venner, da jeg tog afsked med ungdomsarbejdet i FOA. Nu er jeg jo sygemeldt, bagefter står den på barsel og når den er ovre er jeg blevet for gammel til at være en del af ungdomsarbejdet. Og selvom jeg glæder mig meget til mit nye liv som mor og da også til tider nyder, at gå hjemme og hygge og være en ægte "hausfrau", så kom mit brud med det fagpolitiske arbejde mere pludseligt end jeg umiddelbart havde forventet. Det var dog uden tårer. Og med en masse gode oplevelser, at dette skete. Jeg tror også jeg havde brug for hyggen og forkælelsen. De her hotelophold involverer jo altid en (uhyggelig) masse god mad og forkælelse. Desuden har dette hotel en softice automat til fri afbenyttelse, nam! Billedet ovenfor er fra lørdagens fest, hvor der var nogle tøser, der var meget fascineret af min efterhånden ret store mave. Nogle ville have billeder med den og en enkelt skulle kysse på den, hver gang vi mødte hinanden! :D

Her er et par billeder af det dejlige Hotel Park i Middelfart. Et ophold her kan VARMT anbefales! Lækker mad, søde ansatte og skønne omgivelser! :)

http://www.millinghotels.dk/f/f1/rundel-med-gaester.jpg
http://www.hotel.dk/hotel-hotelparkmiddelfart.html


Ingen kommentarer:

Send en kommentar