onsdag den 10. april 2013

En genert størrelse

Jeg kan konstatere, at det er en genert lille størrelse, der gemmer sig derinde. Gennemscanningen gav stadig intet nyt om det skal være de lyserøde eller lyseblå farvenuancer vi skal gå efter. Til gengæld var det rart at konstatere, at det umiddelbart er et sundt og rask barn, der vokser derinde bag maveskindet. Så nu håber jeg rigtig meget på, at den lille vil være sød og afsløre hemmeligheden d. 28/5, hvor der er bestilt tid til 3D/4D scanning. Og så glæder jeg mig også til at se nogle, forhåbentlig, bedre billeder af junior, så vi rigtig kan se, hvem den lille ligner. Det er ikke altid det er så tydeligt på de almindelige scanningsbilleder fra sygehusets ultralyds- og scanningsklinik.

 Ja... Hvad ellers sker der i mit liv. Ikke sådan overdrevent meget. Nu har jeg været sygemeldt i to måneder og der er ingen udsigter til, at jeg skal tilbage på arbejdet foreløbig. Det er jo egentlig ganske OK at gå hjemme, men jeg savner mit arbejde i fagforeningen rigtig meget. Det er et endnu hårdere slag, når jeg ved, at jeg er for gammel til det ungdomsarbejde, som jeg har lavet hidtil, når min barsel er ovre. Men jeg må bare finde mig en anden niche indenfor det fagpolitiske arbejde, når jeg vender tilbage, for DET GØR JEG!!! ;)

Nå ja, og så bliver jeg da også lige nødt til at vise et billedet af min nye favorit husholdningsmaskine...

Det gyldne lyn
Ja, det er en støvsuger... :D

Det er den fantastiske guldfarvede Nilfisk-støvsuger, som Tinsoldaten kom hjem med forleden. En meget bedre maskine end min gamle, trofaste, første støvsuger fra Siemens. R.I.P. Smiley... :( Ja, jeg har været glad for min gamle støvsuger, men nej, hvor denne bare kører som en drøm og er meget mere behagelig at støvsuge med.

Ja, I slap ikke for et billede af min støvsuger. Man er jo ikke hausfrau for ingenting, vel? :P 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar