torsdag den 11. juli 2013

Böttchers Photoshop

Sony-SLT-Alpha-57
Billede hentet fra http://www.lydogbillede.dk/test/sony-slt-alpha-57/
Da udgifterne til vores bryllup nu er gjort op, kan vi dele på "overskuddet". Praktiske gris (undertegnede) ville bruge min del til at betale af på nogle lån og gemme til barselsperioden på dagpenge. Men det nægtede Tinsoldaten. Jeg fik direkte ordre om, at "nu havde han hørt mig snakke om det skide spejlreflekskamera siden han mødte mig, så nu havde jeg bare af at købe mig et og dermed bruge nogle penge på min hobby!". Som sagt så gjort, så nu er jeg den stolte ejer af et SONY Alpha 57 spejlreflekskamera, som jeg har tænkt mig at bruge som selvudnævnt bryllupsfotograf til mine forældres bryllup i weekenden. Lidt af en opgave, når jeg ikke kender kameraet endnu, skal jeg gerne indrømme, men en oplagt mulighed for at lege med mit nye legetøj! :D

Samtidig har jeg bestemt mig for, at tage sådan et online kursus i CEWE fotobog, som jeg jævnligt får mails om, så jeg evt. kan lave en fotobog med billederne (eller i hvert fald nogle af dem) fra mine forældres bryllup. 

Ja, det skal nok blive godt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar