lørdag den 13. juli 2013

Bryllup (version 2)

Så skete det... LANGT OM LÆNGE!!! Det er nu lykkedes mine forældre at blive lovformeligt gift med hinanden. Det er noget de har ønsket sig længe, men omstændighederne har først nu været sådan, at det kunne lade sig gøre at føre planen ud i livet. Jeg synes stadig det er en smule fedt, at jeg overhalede dem med en uge! :P Til gengæld er det lykkedes dem, at anskaffe sig længere "sammenbragte" navne end mig, hvilket ikke siger så lidt, med tanke på, at jeg nu hele tiden får at vide, at jeg skal vælge mellem mine efternavne, da mit fulde navn er alt for langt til diverse medlemskort m.m. Min jeg fik da dannet mode med mit ønske om at viderebringe det tyske slægtsnavn.

Her er lidt stemningbilleder fra dagen: 

Min mors hjemmelavede brudebuket, godt hun er en kreativ sjæl


Veldækket bord


Jeg holder tale for brudeparret



Brude"sløret"
Det var en super god dag og vi var rigtig heldige med vejret, selvom det af og til blæste så servietterne fløj af bordet! :D 

Og så må jeg nok indrømme, at jeg er taknemlig for, at Victoria valgte at deltage i sin mormor og morfars bryllup fra indersiden af maven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar