søndag den 24. juni 2012

Grillaften

    
Så har hele min dejlige familie været samlet til et kombineret "hænge-ting-op" og "indvielse-af-grillen"-party. Skide hyggeligt. Og jeg fik som den ægte hausfrau, som jeg forsøger at være/blive, lavet hjemmelavet kold kartoffelsalat efter opskrift fra "God Mad - Let at lave" (tak svigermor, for at give din søn den! ;) ). Syntes egentlig det var ret godt gået efter at have været på arbejde. Og min flittige mand og stedfar har også haft travlt. Sikke en masse ting de fik hængt op! :) Desværre lykkedes det i dag katten at vælte en hylde ned fra væggen (eller måske var det naivt at placere en svævehyldet ret tæt på kradsebrættet og desuden med alt arvesølvet på...), og få smadret end del. Dumme kat, som insisterer på at skulle kravle rundt på ALT!!! Men når hun vender sit søde hoved mod mig og er så kærlig og kælen, så er det bare svært, at skælde ud. Det er sikkert sådan folk har med deres egne børn også... :D

Men skål for vores nye hjem! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar