tirsdag den 26. juni 2012

Hækken klippet, tjek!

Endnu en meget aktiv dag overstået. Jeg ærgrer mig lidt over at jeg glemte at slå Endomondo til under mine mange cykelture idag. Det ville der nok have været noget prestige i... ;) Synes godt jeg kan mærke det nu, hvor jeg er kommet ned at sidde. Og da manden kom hjem fra arbejde bestemte han sig da lige for, at den nye hækkeklipper, som blev købt nu da vi skulle flytte i hus, lige skulle indvies. Ja, jeg klagede ikke, for det ser da pænt ud med nyklippede hække. Og ja, så blev alle hækkene da lige klippet inden aftensmaden. Jeg skulle bare hjælpe til med at rive det afklippede hæk sammen. 

Et styk klippet baghave-hæk


Bagsiden af medaljen var desværre bare, at undertegnedes lasagne, som vi skulle spise til aften led overlast. Kombinationen af havearbejde under madlavningen og en ovn, som jeg ikke helt kender endnu... Ja, den fik altså for meget farve. Mon faktor 50 havde hjulpet? Nå, spøg til side! ;) 
Sammen med en rest af det råkost med rosiner og valnødder, som jeg lavede igår, så var det nu ikke rent galt! :) Indrømmet, så burde vi nok have drukket vand til (eller måske mælk... Hørte i dagens "Go'Morgen Danmark", at indtag af mælk og yoghurt skulle forhindre huller i tænderne. Dejligt med tanke på, at gebisset gerne skulle holde livet ud og desuden også med tanke på de høje tandlæge-priser...). Men vi er vist begge lidt cola-o-maner, og drikker gerne cola til mere eller mindre alt. Selvfølgelig noget vi bliver  nødt til at ændre på, når vi en gang får børn... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar